2009-02-10

Kära tomten ...

Eller Svenska Spel eller vem det nu är som bestämmer sånt här? Sess? :P

Vad behöver jag? Eller vad vill jag ha snarare?

- Kvarskatten betald
- Nolltaxerat företag ... tjänar ju inga pengar där iaf. ;)
- Större lya, ett rum till iaf
- Nyare bil
- Ny dator som fixar lite nyare spel, vill fan testa Crysis på riktigt.
- Bärbar med fungerande cam. ;)
- Platt-tv
- DVD som funkar ... ;)
- PS3 ... nu börjar vi komma till onödiga saker men men ...
- Cykel
- Moped

Peace and love y'all, I'm just an angel, not a saint.

5 comments:

Anonymous said...

aaaah heeeeelt riktigt!! Det är jag, Sess (seezs) som bestämmer, regeringen i förhållandet! pök

Ztamizzen said...

Nu var det ju inte riktigt så jag menade men om det ska va på det viset så vill jag ha min VECKOPENG!! :D PöK

Anonymous said...

hahahah veckopengen kan du köra upp i arslet =P

Ztamizzen said...

E vi tebax där igen?? *oljar in mig* =P

Anonymous said...

hahaha u wish... men what the... *benp over bitch..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Bloggerfy