2009-02-01

Dagen efter kryssningen...

Inte direkt bakis men känner ändå sviterna av Fredagen.

Symptom: Ont i nacken, allmänt seg.

Å båda barnen hemma, jippi, men efter att ha lämnat den stora hos en kompis (borde jag köra bil, promillen är nog ingen fara men jag e inte på top), och åkt å handlat en till Xbox360 kontroll till den lilla så åkte vi förbi Donken och sen hem där jag la mig i sängen och har väl legat där sen dess, hämtade stora grabben därimellan oxå.

Jag har pratat på MSN med lite folk som var med på kryssningen, bara en som har skällt på mig, vilket måste va bra?! ;)
Dom andra är jag bara lite mer kompis med nu, vilket är nice. :)

Asså jag försöker få ihop nåt, mest för att Sess tjöööötar åsså sitter hon på MSN å stör, som fan, hela tiden ... nu slutar jag här, bara för att, skyll dig själv... ;)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Bloggerfy