2009-02-09

Måndag hela veckan

Näe det är inte Groundhog Day, utan bara en helt vanlig måndag. ;)

Man borde vila upp sig under helgen men det har uppenbarligen inte hänt, jag har fortfaranden träningsvärk i halva kroppen, ljumskarna är värst, fan att det ska slita så att åka lite skridskor. ;)

Åsså sover jag på tok för lite, men det är inte lätt att bara logga ut när det finns så söta flickor som håller en vaken och ger en oanständiga förslag mitt i natten. Ingen nämnd, ingen glömd.

Okej, ALLA flickor håller inte på å vill porra, det finns dom som bara vill prata en liten stund. Som Linnéa. Åsså finns det dom som bara ÄLSKAR att sitta i halvkoma å spela med cammen på ... *pet*, du vet ved du är *Jessica*. :O Se, jag kan oxå använda ditt riktiga namn.
Åsså Sanja, som vart uppraggad av en strippa i helgen ... haha, helt seriöst, ta mig med nästa gång!!!! :D

Ikväll har jag varit på föräldramöte, tredje mötet idag å jag är verkligen ingen mötesperson, jag höll på å somna hela tiden. Helt bedrövligt trött. Å inte fan vart jag nåt klokare heller... ;)

Nu ska jag jobba lite mer så jag kan boota om från Ubuntu till Vista å MSN:a lite.

Peace and love y'all, I'm just an angel, not a saint.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Bloggerfy