2009-01-28

Två dar kvar...

Två dar till kryssen, lite nervös men sån e jag. ;)

Det ska bli jävligt kul å träffa Anders, Samantha, Sara, Pillan, Malin å alla andra som jag inte kommer ihåg just nu.

Ikväll ska jag antagligen åka ut till Tyresö och titta på när Vicky å Sussie ska sjunga Karaoke på Curres. Vi får se vad grabben säger om att va ensam hemma ett tag, men han ska ju sova så det går nog bra.

Jag fick order om att skriva ett lååångt inlägg men orkar inte just nu, har precis ätit och ska gå å skita nu. :D

Till Sess å Sanja som är de enda två som jag vet läser, iaf Sess, Sanja vet jag inte om hon hittar tillbaka, så ere en STOR KRAM att dela på.

Åsså lite Thåström för att avsluta med:

Mitt pussel blev aldrig klart
Jag ser ditt hjärta brinner svagt
Som en cigarett i mitt askfat

1 comment:

Anonymous said...

haha, tack för kramen, men T-ström kunde du la skippat?! Jag har lyssnat på låtarna du skickade men det vill inte sätta sig helt enkelt! Närå vännen, hoppas du har du det skoj ikväll. Kramar Seezs.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Bloggerfy