2009-02-15

Vad ska man göra av livet

Jag tänker inte gnälla över alla hjärtans dag som alla andra har gjort. Bara så ni vet. ;)

Igår var vi på hockey, Linus spelade och gjorde ett mål å en assist, och dom vann med 7-2.
Inte så rolig att titta för det andra laget hade inte nån direkt chans, dom blev utspelade helt enkelt. Men kul för killarna iaf. :)

Efter det så kom Suss på fika, Vicky var trött å stannade hemma.
Vi pratade i några timmar om allt och inget, och det slutade med lite allvar...
Hon försöker få mig att inse att jag är värd så mkt mer än vad jag nöjer mig med. Iaf i ETT specifikt fall. Ni som "vet" vet vad jag menar. :/

Suss är en riktig vän, hon bryr sig, vilket gjorde hela samtalet lite jobbigt för jag gillar inte känslan som jag får när jag blir lite pressad, när jag måste bekänna färg. Hon försöker få mig att inse att jag är värd att ta plats. Så jag är inte arg eller sur på henne för hon vill bara väl.

Å ja, jag vet att det låter fånigt men jag är urkass på att inse mitt eget värde, dålig självkänsla å allt det där, får känslan i magen när jag skriver det oxå. Fan oxå. :( Don't like...

Jag märker mer och mer att tjejer tittar på mig å söker kontakt men jag vet fortfarande inte hur jag ska bemöta det, om det är en vänskaplig situation så är det inget problem men om det är en lite mer flörtig situation så blir jag alldeles nervös och osäker.

Jaja, nåt å jobba på. En del av mitt nyårslöfte, att få tummen ur lite oftare. ;)

Hon åkte hem när Linus ville till skridskodiscot, Simon å jag hängde där ett tag tills Linus tröttnade. Träffade Stefan och Zebbe, hockeykillar ger sig inte asså. ;) Både Linus och Zebbe hade haft match samma dag men ska ändå ut på isen igen... hela tiden.

Sen satt jag på klottret å tjötade ett tag medans Seezs tittade på *finger mot finger* hehe, men det slutade som det brukar med att MSN tar över till slut. Fick Emmas MSN och vi skulle snacka lite om barnen å lite men det var för sent och hon va lite full så vi sket i det, just då. Det roliga var att jag inte ens bad om den men jag tror hon missuppfattade vad jag skrev, det blev ju bra iaf till slut. ;-)

Innan jag somnade så ringde jag Linnéa som låg ensam hemma å var lite "mörkrädd", vi snackade i en timme ungefär så jag släckte inte förs kvart över tre. Tur att jag har snälla barn som låter mig sova till halv tio iaf, så jag är inte lika trött som jag borde va idag.

Å nu ere hockey på TV.. ;) Så nog med bloggandet för tillfället men kanske lite mer senare så Sess inte får tuppjuck ...

Peace and love y'all, I'm just an angel, not a saint.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Bloggerfy