2009-03-22

Omtyckt

Jag är omtyckt... lite svårt att fatta faktiskt, det är knappt nån som sagt det till mig under hela mitt liv.

På lite mer än tre månader så har jag skaffat mig nya vänner, via K6, som har kommit att betyda massor för mig och som ser på mig på samma sätt.
Har lite svårt att fatta det faktiskt... va fan hände lixom.

Jag vet att jag har vuxit en hel del på den tiden och blivit mer självsäker och har en större tro på mig själv än nånsin tidigare men jag är ändå lite förvånad över hur fort det gått. Att jag inte fått tummen ur tidigare är ju fan tragiskt.
Nyårslöftet har verkligen funkat. :D

Så Sess, Sanja, Susanne, Vicky, Linnéa, Emma. Ni betyder mest för mig.

Jag försöker att inte va blasé å "whatever", att inte rycka på axlarna över det faktum att ni verkligen tycker om mig, det är mkt lättare att bara säga "jaja, det gör ni säkert" å inte tro på det ... dumt, men har man aldrig hört det förut så är det svårt att tro på det.

Kärlek och kramar tillbaka, pussar på den som vill ha det. :)

Å till Sess så säger jag bara "do me!" :P Fyllapa! :D

I may not have gone where I intended to go, but I think I have ended up where I needed to be.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Bloggerfy