2009-02-04

En lång dag ...

Allt började med att jag låg och drömde att nån, minns inte vem men jag tror det var Vicky, försökte ringa ett videosamtal på mobilen, jag vet att jag såg orden Snooze och Stäng av men hjärnan kopplade inte så jag tryckte Snooze hela tiden. När jag väl vaknade så var klockan 8.30!

Ringde skatteverket och pratade med en trevlig handläggare som svarade på alla frågor och gav mig lite tips och råd ... väldigt trevligt. Missade ett möte på jobbet klockan 9 men det var inte hela världen.

Resten av dan har varit jobb, prata med Sess på MSN, jobba lite mer...missade Sanja som hann loggade ut innan jag hann svara. Sorry sötnos.

Gjorde ett pittstop på vägen hem, KAN ha varit det sista i den depån, det beror på vad som händer i helgen, jag önskar henne lycka till. :-)

Sess ringde på vägen ut men det missade jag så jag ringde tebax å vi pratade hela vägen hem, hon satt på Snoddas å väntade på att syrran skulle jobba klart. Hon klagar på min Stockholmska men hon låter som Jalle å Julle i kvadrat. :P Kärlek vännen ... :D

Nu sitter jag å tittar på Bourne Supremacy, den gillar jag, vettig action med logisk handling och bra skådisar.

3 comments:

Anonymous said...

jalle och julle... vilka faen e de? Inte ens jag som östgötte vet, så hur fan vet en dryg sthlmare? ;) *löööv*

Anonymous said...

PITTstopp... I löööve that 2!! *asg*

Ztamizzen said...

Jalle, Julle å Julius ... ;)
Barnprogram från ... LÄNGE sen.
No more pittstops, promise. *löööv*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Bloggerfy