2009-03-20

Egentligen...

... så finns det en hel massa att säga men det händer ganska mkt just nu och jag har inte tid att sortera allt i huvudet.
Till Sess: Jag älskar dig oxå, inte pojke-flicka kärlek, mer bror å syster ... eller mellan kusiner eller nåt ... :P Å jag vill verkligen inte se dig så nere i skiten, jag vill att det löser sig för dig.
Sanja ... jaa du ... ;)
Emma ... hur svår som helst å få grepp om.
Linnéa, oxå lite krånglig, men jag tror inte du vet vad du vill egentligen, ett jobb vore ju nåt att börja med.

Sen måste k1mm0 få en kommentar för sitt lilla "vrål" på klottret häromdan (JAG ÄLSKAR ZTOONER), älskar dig oxå skitunge :D

Inte mkt till sammanställning men det är en sån dag... ska nog knyta ihop säcken lite bättre senare idag eller ikväll eller nåt.

Jag är glad att jag har mina vänner, folk som jag kommit väldigt nära på väldigt kort tid. Massa kärlek till er alla.
Det är fler än dom taggade, Suss å Vicky å Kitty å Samantha å Anders å Kristofer (hur kunde jag glömma) å lite Cindy men hon är nog lite besviken på mig. Hade de ovan färskt i huvet bara, eller på mobilen snarare. :P

Nu ska jag jobba å rensa skallen med lite musik!



I may not have gone where I intended to go, but I think I have ended up where I needed to be.

3 comments:

Sanjutt! said...

Vaddå jaa du.. ;) din mupp! Haha .. Kramar!

psydome.blogg.se said...

Jag då? :(

Ztamizzen said...

F'låt Krille, du får va med nästa gång du halkar in på ett tunnbröd. :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Bloggerfy