2009-02-12

The heat is on ...

Seesz har gått ut i vild strejk tills dess att hennes vänner börjar skriva lite oftare så jag får väl dra mitt strå till stacken.

Idag skulle Suss å Vicky komma hit å fika men dom dök aldrig upp, fan vet varför men det gjorde inte så mkt, jag är på tok för trött för sällskap ändå.
Missförstå mig rätt, jag tycker om dom båda två men det är ju trevligt om jag inte sitter å håller på att somna vid bordet.

Jobb å skit som vanligt, måste få tummen ur och fixa till min FA-skattesedel och sätta in 7600 på mitt skattekonto. MÅSTE ske i helgen. Måste träna lite oxå men har ont i armbågen efter ett fall på isen förra lördagen.
Många måsten ... :S

Åsså är jag tydligen bjuden till Kitty på lördag iaf, vilket är trevligt, inte för att jag vill träffa Kitty utan mer för att alla andra kommer va där. Å med det så menar jag inte att jag inte vill träffa Kitty... *snurrigt det här*

Det är fan tråkigt att inte ha Seezs på cammen. *tycka om* :D

Peace and love y'all, I'm just an angel, not a saint.

2 comments:

Anonymous said...

Naaaaaw.... *kramas med och säger tycker om mä*

Ztamizzen said...

Taaack *gillar kramar* :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Bloggerfy