2009-02-03

Inte på topp asså..

Känner mig lite risig i kroppen, det kittlar i halsen å jag småsvettas mest hela tiden.
Det kan ju inte va bra, eller hur?

Jag måste ju matcha Sess nattliga bravader å skriva iaf ETT inlägg till idag men har inte sådär väldans mkt å säga. Hon jobbade å bloggade, sluta krypa runt i snuskträsket nu...

Sitter å dricker cola å glor på Family Guy.

Pratade med Vicky lite oxå, hon är tokarg på deras inneboende som har snott lite grejer av henne och dragit, nu skulle hon kasta ut honom. Jävla skitstövel asså (han inte hon).
Problemet är att han är ganska stor å hon e liiiten så jag e lite orolig men jag hoppas att han har lite stil iaf.
Skickade över några bilder till Kitty. Det här e ju så tråkigt att jag somnar ...

Installerade om messenger så jag å Sess inte skulle få cam-abstinens, det MÅSTE ju bara funka lixom. Vad skulle vi annars ta oss till?

Har glott lite på Top Gear och klottrat lite, men bara skitlite, det var MASSOR med folk inne för en gångs skulle och jag orkade inte försöka hänga med. Dom klarar sig utan mig en dag iaf.

Ringde Sess en kortis, så hon fick leka IT-support i några minuter, jag hittar fan inte i Vista. ;)

Å nu ere Couplings på TV4+ ... tätt följt av M.A.S.H... nä sova kanske.

Årtusendets tråkigaste inlägg närmar sig slutet, att ni orkade läsa så här långt är ett under... stackare. :P

1 comment:

Anonymous said...

ABSTINEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENS =P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Bloggerfy