2009-02-12

Onsdag/Lillördag

Vilket party det var asså, helt galet. Alla blev skitfulla å spydde ner hela stället. =P

Eller inte ... jag har varit hemma hela kvällen, skulle haft Suss å Vicky på fika men dom hade nåt annat så vi bokade om till i morgon.

Jobbade hela dagen, som vanligt och fick lite saker gjorda för en gångs skull.

Grabben ska iväg till Kungsberget i morgon och bussen går klockan 07:00 så det här blir kort och "to the point". Kvällen har spenderats med Sess på en otroligt nyckfull cam, lite Linnéa, lite Sanja, lite Samantha ... åsså en alldeles ny Idha...glömde jag nån? Näe tror inte det.

Borde ha jobbat ikväll men det gick som det brukar... det är som jag sa till Sess, om jag ska få nåt gjort så måste jag fan åka dit. ;)

Det här var ju tråkigare än ... tråk. =)

Peace and love y'all, I'm just an angel, not a saint.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Bloggerfy