2009-02-27

Lovade ju

Som sagt, lovade Seezs lite blogg till frukost. ;)
Vi har ju inte pratat så mkt de senaste dagarna, jag har haft en massa jobb och utan cam så ere inte samma sak på nåt sätt.
Fortfarande bäzta? :P

Jag minns inte när jag bloggade senast men kort å gott:
Jag vart sjuk i måndags, fick lite feber och frossade mig själv till sömns så jag stannade hemma på Tisdagen.

Jag mådde lite bättre på Onsdagen men stannade hemma en dag till för jag kände mig jävligt trött. Vid två på dan så msn:ade Emma å frågade om hon kunde komma över, så länge jag bjöd på middag och körde henne till tåget vi sju, ja jag har tjatat på henne. Det bidde inget tåg, hon skulle åkt till Tove i E-tuna för att köpa en hund men tjejen som skulle sälja hade ångrat sig. Så vi satt i sängen med varsin dator och letade hundar medans Linus satt å spelade Xbox.
Vi hittade till slut en hund, jag kunde inte köra för jag var tvungen att hämta Simon och hunden fanns i Märsta vilket var för långt och lite för sent så hon ringde en polare som körde henne.

Idag har jag jobbat, fullt ställ, möten å skit hela tiden. Men som plåster på det så bjöd Emma tillbaka middagen och så fick jag träffa tiken, Nyx. Skitsöt och hur snäll som helst, hunden oxå. :P
Det vart lite kort för Linus sms:ade från hockeyn att han hade klivit av för han mådde illa å då ere ju bara att åka. Han mådde lite bättre när jag kom dit så vi åkte till Sickla och köpte HALO3 som han tjatat om i några dagar, han skulle betala själv men vi får se hur det blir med det.

Nu ere mitt i natten så nu ska jag sova.


I may not have gone where I intended to go, but I think I have ended up where I needed to be.

2 comments:

Anonymous said...

aarå du är fortfarande Bäzt! påk

Ztamizzen said...

Spank u honey, du mä! PåK

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Bloggerfy