2009-02-13

Lite trött

Både allmänt och lite mer specifikt.
Nu är det här inte riktat mot nån speciell utan mer en allmän känsla ... det är nämligen fler än en inblandad.

Jag e lite less på å prata med tjejer om killen dom gillar, å ja det är lite "buhu va synd det är om mig, ingen gillar mig" so SHUT UP, jag får oxå gnälla fan!
Ni gnäller på det ena eller det andra, å Mats e så snäll å trevlig, "jag vet inte om han gillar mig", "han bor för långt bort", "asså jag fattar ingenting" ... *suck* bite me, or even better, blow me!

Fan asså...

Det där var känslan jag hade när jag började åka hem från jobbet, skitförbannad å ledsen.
Sen stannade jag på bolaget vid Globen och handlade 6 öl eftersom jag trodde jag skulle på fest i morgon. Vilket jag INTE ska men det är en annan sak. I kassan så satt en skitsöt tjej, lite skrot i näsa å läpp, mörkt hår och bruna ögon *fan vilken koll, eller hur*, å va söt, hon tog betalt och frågade om jag ville ha kvittot, jag sa nej, åsså tittade hon lite blygt på mig å sa "trevlig helg". Vilket hon inte sagt till vare han före eller hon efter.
Å då försvann känslan och allt kändes lite bättre.

Å när jag tänker efter så finns det faktiskt dom som tycker om mig oxå, på "det" sättet, Cindy t ex. Men hon "bor så långt bort", i Skåne... sådär nu fick jag gnälla lite oxå, suck it up bitches... ;)

Å ja, jag vet att ni (er det handlar om) tycker om mig oxå, fast inte på "det" sättet, vilket är helt okej för jag tycker inte om er heller... *ingen nämnd, ingen glömd* :P
Iofs så finns tycker ni om mig lite på "det" sättet men nån annan mer.

Äh nu orkar jag inte mer... ska glo på film tror jag... :)

Peace and love y'all, I'm just an angel, not a saint.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Bloggerfy