2009-02-07

Lördag

Fick sova till ... fan vet, det kan ha varit till nio eller tio, kollade inte direkt på klockan när jag vaknade, men vaknade gjorde jag. Doh.

Jag har inte gjort sådär väldans mycket idag, Linus hade en kompis som sov över men han åkte hem vid 12 å efter det så har jag slappat å glott på tv, såg slutet på Finland-Ryssland, innan vi åkte iväg till hockeyn.

Jag skulle döma matchen och det gick väl bra, dom spelade snällt faktiskt, lite dåligt humör här å var men överlag en välspelad match, våra grabbar vann med 2-0 och jag fick röra på mig lite.
Matchen slutade i ett lätt regn och isen blev till sandpapper vilket inte var bra eftersom dom skulle slå straffar efteråt men det fick gå ändå.

Efter matchen så hade jag tänkt mig en kebab men köttet var slut så jag fick ta en pizza istället så nu sitter jag här och är alldeles full i magen.

Å näe Sess, det är ingen diss att du inte är nämnd tre ggr ovan, jag har inte hunnit prata med dig idag bara, förutom på tfn i två minuter.

Nu ska jag ... sitta här i koma till dess jag orkar gå å duscha. :D

Update: Ovanstående kändes grymt opersonligt men jag orkar inte gräva djupare i mitt inre just nu, har åkt skridskor i nästan två timmar och är lite sliten i kroppen, även om det känns skönt att ha rört på sig.
Jag har funderat på nåt Sess sa att Miccan sa igår och har kommit fram till att även om jag tycker om Sess väldigt mkt så är jag inte kär i henne, fan heller, med tanke på vad vi pratar om till å från så skulle det va ganska självdestruktivt å sitta å kära ner sig i henne. Hon är en kär vän men inte mer än så. Det är iofs inte så lite ... ;)

Peace and love y'all, I'm just an angel, not a saint.

2 comments:

Anonymous said...

Haha.. vi skojaaaade ju baraaa!! Men.. jag vet att du Löv me anywayz... =P hihi

Ztamizzen said...

Såklart jag gör, DET sa jag inget om. =P *pöss*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Bloggerfy