2009-02-03

Tisdag ... :O

Kanske lite blogg innan nattugglan vaknar å börjar hoa om att hon inte har nåt att läsa?...

Vad hände igår? Gjorde ett "pittstopp" innan jobbet, jag borde ha struntat i det för jag var lite för stressad, men men ...

Sen var det jobba hela dan, satt kvar till ungefär halv åtta å jobbade in lite tid, bra för samvetet, mindre bra för min trötta skalle.
Hade iaf lite sällskap, lite för mkt en stund för jag fick inget gjort men det gjorde inget eftersom jag satt kvar så pass länge. (Nej inte du Sess å inte du Sanja. Kitty å Sara var med på ett hörn oxå.)

Åkte förbi Max på vägen hem, den i Solna asså, inte en person ... ;)

Sen satte jag mig i fåtöljen hemma med datorn i knät å snacka lite mer med lite löst folk, Sess hade världen sämsta nät så det bidde inte mkt cam med nattjobbaren å min dator hade en usel dag och hängde sig två ggr, till slut gav jag upp å gick å la mig, borde ha jobbat men jag är fortfarande galet trött så det blev inget gjort. Jag försökte fixa till Yders template till hans blogg men det funkade inte å huvet va inte med så jag la det på hyllan tills i kväll.

Skickade ett SMS till Sess kvart i sex i morse så hon inte skulle känna sig alldeles för ensam och somnade om till det var dags att gå upp vid sju.

Ikväll så ska Linus till hockeyn så det blir en lite kortare dag på jobbet, åsså måste jag fixa min preliminära deklaration så jag slipper betala Skatteverket i onödan. :(

Usch, lite för mkt i huvet just nu å lite för trött överlag. För få timmar på en dag vissa dagar.

Staind e fan skitbra...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Bloggerfy