2009-02-28

Hockeylördag...

Det har varit en sån där överjävlig hockeydag igen, cup hela dagen och sen skridskodisco på det.

Jag skulle gått upp halv sju i morse men vaknade inte förs kvart i ungefär, duschade snabbt och åt två mackor och var på Kärrtorps IP vid tjugo över sju. Å jag kom ihåg att ringa å väcka Linnéa, kors i taket, men det visade sig att hon inte skulle upp trots allt.

Dagen har rullat på, dömde två matcher så att de två domarna fick äta, jag dömde inte själv utan tillsammans med var och en av dom.

Smsade lite med Emma om att hon skulle sova hos mig men hon hade fått jobb så det gick inte, vilket är synd för mig men bra för henne, pengar e ju pengar lixom.

Nu sitter jag hemma, har bråkat med Simon och hans mamma, vilket va precis vad jag behövde efter 14 timmar utomhus i minusgrader ... fan heller, lyssna på hennes skit. Nej tack. Å Simon som inte kan bete sig ..

Nä om ändå Emma hade varit här å kramat på mig. No sex ... å varför tänker jag inte skriva här men så ere.

Det e ju inte så att nån av mina andra vänner håller om mig...jag gnäller precis hur mkt jag vill. Bite me...

I may not have gone where I intended to go, but I think I have ended up where I needed to be.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Bloggerfy