2010-08-11

Oseriös?

Fick idag en liten vänlig varning om en av hundköparna, att han inte alltid e så seriös med vad han lovar och att han e bra på att snacka för sig.
Han ska sätta in 12 000 kr för två valpar i morgon och nu e jag skitnervös att han bara ljuger. Jag litar på hon som sa det för hon brukar inte snacka skit om folk.
Jag känner henne mkt bättre än han som lovat att köpa dom två sista hundarna.

Så nu vet jag varken ut eller in...får vi inga pengar i morgon så kan jag inte åka till jobbet förs på Onsdag nästa vecka. Eller jag KANSKE kan det men jag kan tyvärr inte räkna med att jag kan det. Hatar oseriösa människor som tycker det är okej att leka med andra, för sitt eget nöjes skulle eller varför dom nu gör det.

MEN som sagt så får vi se om det är så eller inte i morgon.

Just det, mobilen e avstängd för tillfället, måste betala in 1 536 kr till Tele2 för att dom ska sätta på mitt abonnemang igen. Så ni märker att vi behöver pengar.

Pratade även med psyk idag och dom hade kallat mig redan i Juni men skickat kallelsen till en adress som jag inte bott på på ungefär 4 år. "Kolla upp det där med Skatteverket" säger dom ... INGEN annan skickar NÅT till den adressen så det e nog inte DÄR felet ligger. Ska få en ny kallelse, till rätt adress, snart.

I may not have gone where I intended to go, but I think I have ended up where I needed to be.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Bloggerfy