2009-01-19

Måndag

Jobb, jobb, jobb, heeela jävla dan, sitter fortfarande kvar (19:44) men ska dra hem snart.

Jag började dagen med att byta skrivbord, sitter med ryggen åt hela världen nu, inte min favorit men jag vänjer mig nog. Hoppas jag.

Har fipplat å pillat på ett filter som e lite för komplicerat för sig självt, men jag tror jag fått till det nu.

Har pratat med både Hanna å Sess idag på MSN idag, Hanna en kortis och Sess halva eftermiddagen, med cammen på. Fan va folk e nyfikna, jag e bara glad att hon inte va halvnaken... ;)
Å nej det var inte en uppmaning...sånt kan vi spara tills jag kommit hem... :P

Åsså ere barnledig vecka, eller iaf barnledig hemma, Linus ska ju till hockeyn oavsett om det är mammavecka eller inte och då måste jag köra. Tre eller fyra ggr den här veckan om jag inte minns helt fel. ;)

Fan va personlig jag e, måste fan vänja mig vi det här...

Enough, short and sweet ... alla kan inte plita ner en smärre novell bara för att Sess gör det!
Nu ere hemgång innan väktarna kommer å tar mig i örat.

Update: hemma, borde jobba lite med jobb #2 men orkar inte nu. Borde sova så jag inte är ett jävla kolli i morgon men kommer inte längre än soffan ... roligt blog eller huuuuur... ;)

Å du, jag länkar till dig så du kanske får lite mer trafik. Du vet vem DU är ... ;)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Bloggerfy