2009-01-20

Typ

Pratade om typ igår, gissa med vem...hehe, lite kort iofs men jag funderade på det i duschen i morse och nu har jag inte tid att utveckla mig ytterligare men jag ska fylla på senare.

Jag kan säga att hittills så har mina kvinnor, det lät det, varit runt 165cm och olika varianter av mörkhårig å lite runda över arlset.
Om det nu är MIN typ eller om det var dom som valde mig och jag bara hakade på i hopp om att få knulla vet jag inte men det ska jag fundera på under dagen. ;)
Men det verkar ju onekligen följa ett mönster, ett som uppenbarligen inte funkat någe vidare hittills. Jaja...

Den som passat bäst hittills och som jag dessutom fick knulla med var iofs 176cm och mörkhårig, men det fuckade jag upp helt på egen hand. Nej, jag var inte otrogen. Jag gör inte sånt. Det finns andra sätt att få ett förhållande att rinna ut i sanden...

Update:
En annan liten dam som jag kom väldigt bra överens med var iofs 157cm, oxå mörkhårig, men hon bodde för långt borta, var lite för ung ... osv ... men vi är fortfarande vänner.

Så jag har nog ingen typ, iaf inte rent fysiskt, jag fastnar för tjejer jag kan prata med, och söta ansikten.

Äh, who cares lixom, varför fundera mer än nödvändigt... de e bar å åk.

xoxo

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Bloggerfy