2009-01-18

Chrome

Undrar om Blogspot funkar bättre med Google Chrome?

Lite kanske ... vette fan.

Jaja, shit the same, familjen har precis gått hem och kvar är två söner som är UPPE i varv och Aslan, en kompis till Linus. Nämnde jag att dom var uppe i varv... gah...

Kusinerna är huuuur söta som helst, Douglas går runt med brallorna halvt nere på arslet ... Dogge ser alltså ut som en hip-hoppare ... ironi ... speciellt när bror och fru inte vill att man kallar honom för Dogge ... hehe ... jag e gudfar så jag gör som jag vill! :D

Jag diskade innan dom kom och är tillbaka på noll, å jag har ingen lust att ställa mig där igen.

Nä om man  skulle ställa sig å diska, eller se på Austin Powers ... får se.

Ha en bra kväll ... *puzz*

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Bloggerfy