2009-01-26

För lite sömn...

Fredag, lite öl och glo på TV, klottra lite och glo på Seezs, okej vi pratar oxå, sitter inte bara å glor på varandra, det hade ju varit lite ... creeeeepy. ;)
Sov dååligt för jag gör det när jag druckit lite, en feature som Hanna å jag delar mellan oss, även om hon sover ÄNNU sämre. Å jag kom ihåg att gratta henne på födelsedagen, direkt efter tolvslaget. :D

Lördag, glodde på film (se tidigare inlägg) och borde ha somnat mkt tidigare än jag gjorde men när folk bombar mig på MSN så har jag en tendens att svara. Jag hade dessutom lagt till tre eller fyra personer till så det var verkligen terror ett tag. ;)
Skickade ett ordentligt grattiskort till Hanna på FB.
Tittade på när Seesz stressade livet ur sig för att hinna in till city för att träffa Perra och satt på klottret.
Å till slut när jag precis skulle stänga ner, runt 3 på natten/morgonen så kom C in på MSN, hade varit på fest och ville att jag skulle ringa. Lite strul och en massa snusk i örat senare så var klockan HELT PLÖTSLIGT kvart i sex (skånska har aldrig låtit porrigare, lovar!!!) ... å jag som skulle upp klockan 8.
Vi la på och jag sov två timmar å en kvart, typ, sen vare bara att ta sig i kragen å gå upp, grabben skulle ju på hockey.

Fick va domare tillsammans med en ledare från andra laget för den bokade dök aldrig upp, ville inte men vad gör man inte för barna. INTE min bästa insats, jag var så trött att jag kände mig bakis.

Efter det så skulle jag jobba lite med Henrik och Marcus, dom gjorde det mesta av jobbet och jag svarare på lite frågor och tvingade i mig en massa kaffe. Liket levde. Men bara knappt.

Sen skjutsade jag hem Marcus till Hammarby Sjöstad och rusade hem för att hämta Linus hockeyväska och så var det iväg till Viggan där jag träffade min kusin, hennes man och Linus syssling. Dom bor tydligen i hallen, nästan iaf. ;) Inte bara jag som är hockeybiten i släkten. Saknade kusseson Kalle men han hade annat för sig. Grabbarna vann med 9-3 och gjorde en stabil insats tycker jag.

Sen åkte vi hem, jag lämnade Linus hos hans mamma och hämtade Simon som inte ville gå å lägga sig, som vanligt, han låg till slut precis innan 22.
Lite mer klotter med en massa kryssprat, en massa youtubelänkar från Gemlo, och lite allmänt tjatter på MSN.

La mig vid ett, vilket var på tok för sent så idag är jag inte alls med i matchen, höll på att somna i bilen på väg till jobbet å det är ju aldrig bra.

Ikväll ska jag sova i tid ... vi får se hur det blir med den planen. Nämnde jag att jag är trött? :P

PåK

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Bloggerfy