2009-01-29

Nyårslöften

Hur går det med nyårslöftet?
Lovade mig själv att utmana mig mer med saker som jag tycker är obehagliga, som att träffa nya människor och att få saker gjorda.

Just träffa nytt folk har gått grymt bra, träffade Hanna på nyår och åkte upp till henne veckan efter det.
Träffade ju även Lena på nyår men det funderade jag inte lika mkt på, det var mer en bonus.
Med nytt folk så blir det ju mest dom man pratar med online på ett eller annat sätt, jag brukar va skitnervös innan och det är jag ju fortfarande men jag gör det iaf.

Hade Vicky å Suss hemma på fika i måndags och var på Kareoke med dom igår ute i Tyresö (90kr för att åka buss sammanlagt 25 minuter fram å tillbaka?? Allvarligt SL!) å träffade även Tove där, även om vi inte direkt pratade.

Åsså ska jag på kryss i morgon med en hel drös nya ansikten.
Det är fanemej tur att jag ska träffa Anders innan å gå å shoppa lite bajen-souvenier, t-shirt och vad det nu blir.
Sen ska vi hem till Kitty å träffa Samantha å några till.

Lite nervöst men va fan lixom ... ;)

Det som inte gått lika bra är det faktum att jag måste besiktiga bilen, den ska iofs in på verkstad först, och att jag MÅSTE inaktivera mitt företag så jag slipper betala 7900kr i månaden till Skatteverket för moms å sånt skit.

Tummen ur som sagt...

Kram på er

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Bloggerfy