2009-01-24

Så söt...

Åkej, med lite öl i kroppen men jag måste säga att Seezs e så jävla söt, trött å på väg att trilla av stolen så sitter hon å jag å i princip bara glor på varandra till slut.
Eller slänger ihop helt meningslösa blogginlägg, som igår. :P

Men jag gillar henne, det har tagit ett tag för mig att lära hennes sätt men nu har jag lite koll på hennes "hmm aa" å vad det nu är ... hehe.

Jag e trött, okej? Men jag kände för att slänga ihop nåt ändå.
I like Seezs, så enkelt ere.

I also like Thåström, sitter å lyssnar på hans "bambam" i Peace, Love and Pitbulls. Första skivan, skitbra. Marilyn Manson gillar det så hur illa kan det va... ;) Nä, skämt åsido, bra skit.

Hur ere annars då? Jodå, sitter ensam och önskar att jag inte var det...men det är ett inlägg för en annan dag. ;)

Love and kisses, lite mer till vissa än andra, ta vad ni tycker ni förtjänar.

xoxo Mats

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Bloggerfy