2009-01-24

Dagens uppdatering och filmer

Hellboy 2, Donkey Punch och RocknRolla...

Har varit lite off, lite småbakis, borde gått å klippt mig men satt å småtjötate med Seezs istället, som vanligt snarare, så jag tittade inte så värst koncentrerat på nån av filmerna.

Hellboy 2: Rolig, lite humor å skumma monster, alltid roligt att titta på.

Donkey Punch: Seeeg i början å ännu segare, det enda jag kan säga, eftersom jag bara såg typ halva, var ett det bästa med filmen var de nakna tjejerna ... ska se hela nån dag.

RocknRolla: Brittisk action, i stil med Lock, Stock ... lite skitigt, lite äckligt, inget slätstruket Hollywood lull lull, våld utan ursäkter på nåt sätt. Folk känns lite mer äkta på ett obehagligt sätt.
Filmen var väl okej, jag borde se om den oxå hehe.

Synd att det inte verkar bli nån fest för Sess och jag hoppas morfar läker bra.
Kram vännen...

Update:
Sess ska visst på fest ... det lööööste sig. ;)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Bloggerfy