2010-09-09

Ska det va såhär?!

Ska jag behöva ansluta till internet med mitt 3-modem för att anslutningen via ComHem e så jävla seg att det inte ens går att gå in på deras sida för att kolla om det är nåt som är FEL i mitt område?!
När jag väl kommer till sidan, via mitt 3-MODEM, så står det att det inte finns några störningar i mitt område...BULLSHIT!

För att ge en bild av hur "bra" ComHem är så kan jag förklara hur man får driftinformation för "mitt" område när man är INLOGGAD:
Jag är inloggad och har valt adress, jag har tydligen TVÅ adresser av nån underligt anledning, men jag måste ÄNDÅ skriva in mitt postnummer och sen välja gata samt gata och nummer och sen KLICKA, det går inte bara att trycka på Enter för det hade ju varit för lätt, och får då snällt veta att jag inte har några problem...*morr*

I may not have gone where I intended to go, but I think I have ended up where I needed to be.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Bloggerfy