2009-05-05

Innan tjatet börjar igen ...

Jag har fått tid hos en naprapat idag klockan 11.45, om en trekvart asså, och jag hoppas på det bästa.

Kom inte i säng förs tre inatt, glodde på film med E till halv tre och åkte sen hem för Linus va hemma. Han låg å sov så det va ingen fara med honom.

Mer än så pallar jag inte skriva just nu för jag ska hinna jobba lite oxå innan kotknackaren ska göra sitt.

I may not have gone where I intended to go, but I think I have ended up where I needed to be.

3 comments:

Anonymous said...

..hahaha... innan tjatet börjar igen.. det var tur det för jag TÄNKTE klaga idag :P PÖSS för FAEN!

Ztamizzen said...

Jag vet, det kittlade i lilltån. Pöss tebax påre! :D

Anonymous said...

nu kommer tjater snart igen ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Bloggerfy