2010-09-01

Sliten

Jävligt tjatigt, jag vet, men jag e sliten.
Har precis haft lunchmöte med mitt andra jobb, efter det åkte jag hem för jag måste ätit nåt underligt för jag har mått illa sen igår kväll. Lite magkramper och sånt. Inte roligt.

Emma satt uppe till tjugo över sex i morse med en polare, jag låg å sov, och hon fattar verkligen inte att jag tycker att det är skitfel.
Hon vänder på dygnet och sitter uppe halva natten och jag, som det fån jag är, sitter uppe alldeles för sent för att va lite med henne. Vilket slutar med att jag sover max 5 timmar per natt. Inte bra för humör och koncentration.

Åsså undrar jag, är det nån här som INTE vet att det finns datorer på bibblan? Jag trodde verkligen att alla visste det.

Jag orkar inte tjaffsa mer, jag jobbar två jobb och försöker ta mitt ansvar för ekonomin, barn och så att vi ska ha cigg hemma men jag får skit ändå när jag blir förbannad för att hon sover hela dan.

Det finns massor jag skulle kunna skriva men jag orkar inte hålla på. Jag ska sköta mitt och se till att jag inte hamnar hos kronofogden nåt mer å sen får det vara bra. Kan inte hjälpa allt och alla hela tiden med allt, måste ta hand om mig först och främst.

Simon kom in på sin skola förresten, nu ska bara skolförvaltningen godkänna skolans ansökan om bidrag.
Å jag har påbörjat min neurologiska undersökning, för att se om jag har ADHD utan hyperaktivitet.

I may not have gone where I intended to go, but I think I have ended up where I needed to be.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Bloggerfy