2009-03-29

Sex å samlevnad

Det e fan va man ska försvara sig bara för att man ligger med "fel" person...
Nu vet jag att vissa menar väl, medans andra mest hör och tror och tycker det dom vill.

Nu har jag pratat med "henne" iaf och det e väl som det är, hon "ligger gärna" med mig men inget seriöst. Varje mans dröm? Kanske, kanske inte, vi får se, blir det konstigt så ere ju bara å lägga ner å hitta nån annan.

Nu orkar jag inte skriva nå mer, jag kommer garanterat få frågor ändå.

I may not have gone where I intended to go, but I think I have ended up where I needed to be.

3 comments:

Anonymous said...

Hmm.. vem är det som inte kan "mind there own biss" ?? Spela roll.. fan.. KNULLA PÅ!!

Pöss sess

Per said...

jag hejar på dig!! Så länga man mår bra o inte skadar andra va är de då som irriterar andra? avundsjuka? Nä, säger bara: Do your buisness and dont take crap!!

Avslätning /per

Ztamizzen said...

Tack sötnosar. :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Bloggerfy