2009-07-23

Uppdatering om bilen

Nu när bilen är lite mer än två veckor gammal så kan jag ju fylla på lite.
Den går som ett skott, om jag vill, och vi klarade Orminge till Kapellskär på 1h och 5min. Det borde ta ungefär 1h och 30min. Så bilen är stadig i 180km/h, bra att veta. :P

Tydligen så var motorn bytt för 18 månader sen så den är ganska perfekt inkörd nu. Det enda som stör är att instruktionsboken är på tyska och att jag måste sätta på halvljuset själv vilket jag glömmer hela tiden men det e ju bara en vanesak. Ska ringa AUDI å be om en instruktionsbok på svenska, det kan ju inte va så svårt. Annars ere bara å putsa lite på tyskan så jag kan ställa klockan rätt. ;)

Jag fick ägarpappret på posten från den förra ägaren häromdan och dom är nu ifyllda och inskickade så nu väntar jag bara på att få tillbaka dom med mitt namn som ägare. :)

Nu återstår bara att sälja SAAB:en men den ska inte på verkstad först. Tills dess så får den stå med en vanlig trafikförsäkring så jag kan åka till besiktningen när den är fixad.

I may not have gone where I intended to go, but I think I have ended up where I needed to be.

1 comment:

Anonymous said...

Sälj Aset Annars Byt = SAAB så du gjorde ju helt rätt och Audi är FINA bilar... *me like*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Bloggerfy