2009-03-22

Ett "normalt" inlägg då

Sov till ... typ 11 eller nåt, glodde på TV ett tag, fixade frulle å satt vid datorn.
Simon tjatade hela dan om att gå hem till mamma och när det väl var dags så hade hon gått hem till en polare och ville ha dit Simon men det ville inte han ... *suck*
Hur som helst så ordnade det sig till slut och jag kunde dra till syrran och käka stans goaste stuvade potäter med gravad lax till.
Fick med mig 4 kassar kläder och en väska hem som Tony inte kan/vill ha längre.
Schyssta prylar så jag klagar inte, synd att karln har ben som tandpetare annars hade jag fått brallor oxå. Nä jag har inte feta ben, jag har muskler, hockey vet ni! :P

Sen glodde jag på när Barca KROSSADE Malaga med 6-0, Valdes stod å sov ... hade inget att göra.

Surnade till på Linnea, jag vet att hon inte menade nåt men jag va inte på humör att bli retad och dissad på det sättet.

Nu ere läggdags :)

I may not have gone where I intended to go, but I think I have ended up where I needed to be.

2 comments:

Nellie´s mamma said...

Grattis på födelsedagen=)

//Nellie´s mamma

Ztamizzen said...

Tackar :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Bloggerfy