2009-03-10

Riksmongot ...

Ett beställningsjobb, igen.
Gissa vem som ringde mig vid halv fem å sa att hon va på väg till Stockholm?
Sanja! Dagens favoritord va "spontanryck", hon å Fia va på roadtrip och stannade till i Skarpnäck, för att det ligger på vägen...nånstans. :P

Hur som helst så stannade dom på lite mat å kaffe, faktiskt skitroligt att träffa Sanja till slut. Jag blev lika nervös som vanligt när det kommer folk jag aldrig träffat men snackat en del med. På tal om mat så kanske jag ska äta nu, dom åt ju upp min middag...

Jag kan ju göra Sess glad å att säga att Sanja tittade på mig å sa "Du bloggar dåligt". :) Jävla tjat! :D
Å det va hon som sa åt mig å blogga om att dom va här.
För dom som undrar om det hände nåt mer så var Linus hemma, så svaret på den frågan är NEJ. Tråkigt nog. ;)
Hade inte Linus vart hemma så är jag inte så säker på hur det hade slutat. Jag vet vad jag vill iaf. :P

I may not have gone where I intended to go, but I think I have ended up where I needed to be.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Bloggerfy