2009-03-07

Dåligt bloggtempo

Det e ett satans tjat om att blogga hela tiden .. ;)
Så en liten uppdatering, vad har hänt sen senast? Orkar inte tänka så långt tillbaka så jag nöjer mig med gårdagen.
Jag jobbade ganska sent och kom hem vid halv sju ungefär och precis när jag kom in genom dörren så fick jag ett SMS av Suss där hon frågade om jag inte hade lust å fika med Vicky.
Vicky är "lillasöster" så det va helt okej, hon e ju 17 så att hålla henne sällskap på Centralen kändes som det ridderliga att göra, vi hittade t.o.m. två soffor på fiket så vi hade det bekvämt i tre timmar å snackade en massa skit.
Och eftersom det är SJ så va tåget 40 minuter sent, men lillebror kom till slut. Åsså fick dom skjuts hem å precis när jag kom hem så ringde Suss, å lät trasig, jävligt trasig, men de är nåt jag aldrig kommer prata om här. Det har inte med mig att göra kan jag bara säga.

Väl hemma så loggade jag inte, öppnade en öl och så var jag helt plötsligt den populäraste killen i stan, MSN, K6, telefonen ringde hela tiden å SMS:en stod som spön i backen. Heeelt galet, smickrande men ändå. Pratade med Linnéa om lite allt möjligt och när hon la på för att sova så ringde Anna-Karin.
Å Cindy vart suuur som fan på mig för att alla tjejer pratade med mig.

Den svåra frågan är ju vad man ska göra med alla sötnosar...?

Idag skulle jag hämta Simon men det har inte hänt än, hans mamma försöker få han att städa där hemma så jag avvaktar tills hon ringer och i morgon så ska jag, å kanske Simon, bowla med Suss, Vicky och Linus ... lillebror asså inte MIN Linus.

Det var nog allt för den här stunden, nu ere hockey på TV. :D

I may not have gone where I intended to go, but I think I have ended up where I needed to be.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Bloggerfy