2010-10-14

Det går åt rätt håll

Det rullar faktiskt på lite nu, E har jobbat flera dagar den här veckan, Ante har spacklat vårt vardagsrum och lite sånt.
I morgon ska min Tele2-räkning va betald, eller iaf inlagd för betalning.
Men det är fortfarande massor kvar så det gäller att inte slappna av bara för det.

Har fastnat i "How I met your mother", en bra serie. Dom hymlar inte med saker, dom dricker, dom har varit pårökta massor med ggr, Barney har legat med mer än 200 kvinnor å allt är inte så puttinuttigt hela tiden. Känns lite äkta på nåt sätt och det tilltalar mig. Åsså ere riktigt bra skådisar, allihopa.

För övrigt så känner jag mig lite uttråkad, har börjat åka kommunalt till jobbet och det funkar faktiskt, trots att det är en ganska lång resväg, vilket ska göra livet lite billigare. Ska sätta mig ner nån dag å fundera på vad jag mer kan skära ner på för att göra livet ännu billigare. Men men ... det rullar på åt rätt håll iaf.

I may not have gone where I intended to go, but I think I have ended up where I needed to be.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Bloggerfy