2009-04-27

Ska jag oxå skriva nåt?

Lite grann kanske iaf.
Måste bara byta rättstavningsspråk till Svenska i Firefox ... *gjort*

Så vad händer, inte mkt faktiskt, idag ligger jag i sängen å har sjukt ont i ryggen, i ryggslutet, jag går som en gammal gubbe *paus för skämt* så jag stannar hemma från jobbet å vilar upp mig. Jag lovade ju E att jag skulle ge henne det hon inte fått på hela helgen ikväll så jag måste kurera mig annars blir hon pjutt på mig.
Egentligen så blir hon nog inte pjutt men jag vill oxå ha... ;)

Jag har numera bytt abonnemang till Tele2 FastPris vilket ledde till att E numera ringer gratis till mig, typ 15 ggr under helgen och hon sträcker sig faktiskt till att säga "detsamma" när jag säger puss å kram innan vi lägger på, å tro mig det är ett stort steg för henne. :P
Det betyder ju även att jag ringer gratis* till alla, iaf upp till 3000 minuter, vilket är massor.

E sa igår "Gå å dö!", Sess fattar på vilket sätt det va sagt, å jag svarade "Näe, då skulle ju du bli ledsen...", å då svarade hon "Ja lite faktiskt ... blev du glad nu?" å det blev jag :) Allt e så mkt lättare när cammen e på å man kan se den andra sitta å flina.

Gårdagen avslutades med tre timmar i tfn och patiensduell på MSN. Ganska soft.

*Gratis betyder att jag betalar 499kr/mån ... varken mer eller mindre. ;)

I may not have gone where I intended to go, but I think I have ended up where I needed to be.

2 comments:

Anonymous said...

Hej vännen.. vad nice att du med har bytt till tele2.. Mitt började gälla idag men jag har inte laddat kortet ännu för att jag inte har cash så jag kan inte ringa/smsa nu. Får väl se när jag kan det igen.

"gå å dö" märe ;)

Puss och kram

Anonymous said...

Nu bloggar du sådär dåligt igen :( Vill ju ha något att läsa.. väntar på update om ryggen ju.. sker ju inte.. Puss och kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Bloggerfy