2009-05-03

En gång i veckan duger väl?

Att blogga asså, det där andra ska man fan ha två ggr om dan. :P
Eller iaf en gång om dan, tre ggr i måndags men då hade jag inte fått nåt på hela helgen. Sen har det varit en till två ggr om dan tills igår då damen va för trött, hon slocknade på soffan efter två minuter medans jag glodde på Johnny English.

Jag har varit hos E hela veckan det e därför jag inte varit online så mkt eller bloggat.

I övrigt så har jag haft typ ryggskott hela jävla veckan, jag har fortfarande ont vilket är skitbra när jag är allergisk och lite förkyld, det gör skitont när jag nyser. Roligt, roligt.

To weird to live, to rare to die!

2 comments:

Anonymous said...

Men du, vännen.. sluta nys dåh ;P *lol*

Ztamizzen said...

Lätt å säga!! =P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Bloggerfy