2009-04-02

BTW

Så har jag lite bättre grepp på Emma nu. Inte bra men bättre. ;)

Nu blir det osammanhängande ... försök hänga med!

Är lite ... besviken ... på Suss å Vicky men det går väl över, så länge dom låter mig fatta mina egna beslut utan att ifrågasätta jämt. *morr*

Sess ska på dejt i morgon, vilket är roligt, å hon e så jävla nervig så hälften vore nog. ;)
Å hon ska dessutom sova nu! :D

Åsså har jag pratat med Per en stund idag, lite skönt å snacka med en kille för en gångs skull, pratade några ord med Ida oxå men hon ska fan plugga å inte sitta och prata med mig. :)

Nåra ord med Erika, som spårade ur till slut, som vanligt. Inte på nåt dåligt sätt men att prata med henne är mer osammanhängande än detta blogginlägg. :P

Måste ju få med ett klipp med Pelle oxå


Tjejen i Cubus reklamen är HET!

Åsså lite humor för dom av er som inte gillar hockey:


I may not have gone where I intended to go, but I think I have ended up where I needed to be.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Bloggerfy