2009-04-12

Lite uppdatering kanske ...

Det händer inte så mkt här så det blir lite kort.

Va ute igår, träffade gamla polare, vi har växt upp tillsammans så det va lite kul å träffa dom. Jag vart full men tog mig hem utan missöden.

Jag började kvällen med att åka ut till Emma å drack nåra öl å cider ute i Orminge, sen delade vi taxi halvvägs, hon å hennes moster skulle till hennes ex som bor på vägen.

Sen på kvällen så käkade dom andra medan Tony å jag delare på en nachotallrik och när vi skulle betala så skulle servitrisen dela på notan så lyckades hon dra HELA notan på mig. Hon betalade tillbaka allt men jag får ju inte tebax det förs på måndag eller tisdag typ, lite surt. 1 200:- e ju trots allt en del pengar.

Idag har jag varit bakis men mått bra, det va bara fysiskt jag inte mådde så bra. Ingen bakisångest alls, hur skönt som helst.

Skickade nåra, inte så farliga, sms till Emma som hon reagerade lite knasigt på så jag vet inte om hon e sur på mig, hon har knappt svarat på sms idag så jag avvaktar lite tills hon e hemma igen. Ingen brådska.
Eller så kom jag för nära sanningen ... vette fan.

Jaja, hade livet varit lätt så hade alla gjort det eller hur? :P

Å Sess å Sanja retade mig på klottret utan att jag va där :O
Tur att det finns en till Jessica som skvallrade, hon är knäpp btw, på ett ganska bra sätt ;)

I may not have gone where I intended to go, but I think I have ended up where I needed to be.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Bloggerfy