2009-10-24

Life as we know it...

Eftersom ingen tjatar på mig att skriva så antar jag att folk slutat läsa å då känns det lite lättare att skriva.

Bråkade med Emma idag, igen, jag tyckte hon satt å flörtade med Janne på Facebook men hon säger att det bara var att retas. Jag antar att hon har rätt för det vore ju obeskrivligt korkat att göra det på facebook, å dum e hon ju inte.

Å jag överreagerade, som vanligt, det e fan skitsvårt det där för jag kan verkligen inte kontrollera mig och vräker ur mig allt som jag nånsin retat mig på och det e fan inte rättvist att göra så. Men det e fan inte lätt att kontrollera...ska man se det positivt så slår jag iaf inte när jag blir arg.

Är inte direkt stolt över humöret idag... :(

Emma e hemma hos Malin å ska sova över där tills i morgon iaf, jag får se om hon kommer hem men jag hoppas på det. Även om jag förstår om hon inte har nån lust just nu.

Jaja, ska sluta vältra mig i mina tillkortakommanden å dricka lite cola, det lär inte bli lätt å somna ikväll/natt. Får väl lägga mig å glo på Star Trek eller nåt.

Älskar dig Emma å jag vet att du älskar mig oxå så jag måste sluta inbilla mig annat...

I may not have gone where I intended to go, but I think I have ended up where I needed to be.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Bloggerfy