2009-10-04

Brott och straff

Nu ska jag tydligen straffas för att jag ställde en fråga, en illa formulerad fråga där allt jag tänkte inte kom fram. Kan ha berott på att jag va full och tänkte mer än jag sa och att jag aldrig skulle fullfölja det som Emma tror att jag menade.

Orkar inte mer, orkar verkligen inte, jag har varit snäll och verkligen gjort mitt bästa hela jävla tiden men det spelar ingen roll för om man tabbar sig EN gång så e allt åt helvete. Då ere ju lika bra att skita i att va snäll, det lönar sig lixom inte.
Från och med idag så gör jag PRECIS bara det som jag vill.
Glöm skjuts till Forum, glöm körlektioner, glöm att jag inte ska se på fotboll på lördag och söndagskvällar..

Fuck allt som har med omtanke att göra. Finns inte mer...men du e nog nöjd med det för då visar det sig ju att alla dina förutfattade meningar var rätt å då känns det ju bra.

Nu ska jag fan leva upp till det äckel jag tydligen är, måste ju va sant eftersom jag hört det tillräckligt många ggr. Ett vidrigt jävla egoistiskt svin e tydligen det man ska va för att må bra idag. Eller åtminstone om man ska tro dom sura fittor som säger det.

I may not have gone where I intended to go, but I think I have ended up where I needed to be.

2 comments:

Anonymous said...

skyll allt på mej. gör det. det var juh jag som vräkte ur mej allt det där!

Anonymous said...

läst... men säger inget..

du vet vart jag finns..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Bloggerfy