2010-08-18

Inte fullt så illa..

Vi har inte gjort slut, men vi ska flytta isär ett tag, så båda får en chans att ordna upp sin egen situation. Både mentalt och rent praktiskt. För just nu ere kaos på alla fronter.
Det är lättare att fokusera om man inte kliver varandra på tårna hela tiden.

Jag ska ta allt som blir över efter det att alla valparna är sålda och betala så många räkningar som möjligt, det känns ganska bra att jag får semesterlön den här månaden, det blir några tusen extra så jag kanske kommer ikapp.

Vi fick låna 3 500 kr av morsan så nu är alla valparna chippade och vaccinerade och registrerade. En sak mindre att tänka på. Dessutom hämtas Ice och Tila idag vilket är 9 500 kr i handen. Morsan ska ha 5 700 kr av dom iofs men jag kan iaf betala min tele2 räkning.

Å jag e sjukt förbannad på Anders som lovar att köpa valpar å snackar om hur jävla mkt pengar han har och fan å hans moster å sen försvinner han bara från jordens yta, hör inte ens av sig. Jävla mytoman. Träffar jag honom så ska han fan få stryk.

Så med andra ord så finns det två svarta valpar kvar som är helt leveransklara från och med idag. Två tjockisar på 7 kg styck. Hur lugna och mysiga som helst.

I may not have gone where I intended to go, but I think I have ended up where I needed to be.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Bloggerfy