2010-08-13

Hmm...

Just nu känns det som att vi aldrig kommer bli av med valparna, inget flyter på direkt.
Pengarna ska va insatta igår men dom har inte landat hos mig ännu, nåt som banken inte kan förklara för mig för dom borde ha landat.
Men då ere ju inte jag som gjort överföringen så jag kan inte ställa några krav, bara få svar på frågorna.

Inte en spänn har vi heller, förs på måndag, hoppas jag, annars blir det Onsdag vilket är ALLDELES för sent.

Jag har inte kunnat ta mig till jobbet på två dar nu, ingen soppa i bilen och abonnemanget på mobilen är avstängt så jag kan inte ta en sms-biljett. Chefen har varit förstående men det lär väl nog inte hålla i sig många dagar till.

Blir så jävla less på allt och litar inte på nån, vi har inte tur så det skulle inte förvåna mig om det visar sig vara skitsnack i stutändan.

Å jag vet att Emma tycker jag ska sluta noja mig men jag vet hur saker funkar för oss så det skulle inte förvåna mig ett jävla dugg. Känner mig jävligt hård å kantig just nu vilket får mig att ta avstånd från allt och alla. Jag e inte bitter, bara luttrad och vet att inget funkar om man inte gör det själv, å knappt ens då.

Trust no-one. Ensam är stark, eller ensam kan inte bli sårad/lurad/blåst...ensam får klara sig själv och slipper besvikelsen iaf.

Hittade ett test för ADHD igår och kollade igenom frågorna och insåg att det mesta passar på mig, drar mig för att göra saker som jag inte tycker är roliga eller som jag vet kommer bli jobbiga. JÄMT. Ska skriva ut å fylla i och ta med mig när jag får ny tid hos psyk. Det stod att man kan stryka "hyper"-frågorna för att kolla ADD men det e ju egentligen samma sak i grund å botten, koncentrationssvårigheter.

Jag HAR jobbat hemma men inte alls lika mkt som jag borde, det e sjukt svårt att jobba med kissande valpar och Disney på TV:n hela tiden. Men det e ganska skönt att få sitta i sängen och jobba. Om jag bara fick va ifred lite mer, familjen glömmer så lätt att jag egentligen inte är hemma. Ett kontor hemma hade varit grymt.

Nu e huvet tomt så det får väl räcka nu.

I may not have gone where I intended to go, but I think I have ended up where I needed to be.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Bloggerfy