2010-03-29

Varför skriver jag?

Oftast för att jag är förbannad, allmän info är så jävla tråkig att läsa och jag har inget behov av att hävda mig själv här utan mer att skriva av mig...vilket inte händer ofta.

Hur det sen är ställt med förhållandet...jag tycker att jag ger en jävla massa och att jag inte alls får lika mkt tillbaka och jag är väldigt medveten om att när det väl exploderar så har det gått för långt och jag borde sagt till eller satt ner foten mkt tidigare.

Men som i exemplet i det tidigare inlägget så befinner jag mig lite för ofta mitt i situationen när det blir för mkt. Som när jag sitter i bilen i Orminge Centrum och är skithungrig, klockan är halv sex och hunden har inte varit ute sen halv nio på morgonen så är det för sent att säga ifrån. Visst ja kan åka hem och lämna Emma och Matilda där men det kommer bara sluta med att jag antingen får hämta Emma senare eller att hon blir skitförbannad på mig å drar till sin mamma.
Om jag inte vill antingen det ena eller det andra så får jag snällt sitta kvar, skitsur och precis som nu jävligt besviken.

Sen är det andra saker som jag stör mig på men dom har jag redan berättat för Emma och det är bra med det.

I may not have gone where I intended to go, but I think I have ended up where I needed to be.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Bloggerfy