2010-03-22

Lögner och förtal...

Jag fattar inte att folk har bättre för sig än att sprida lögner och skitsnack omkring sig.
NÅN påstår att Emma och jag gör tunga droger, jag vet inte vem, fick höra det av en polare som oxå är medlem i "klubben".

Får jag veta ved idioten är som hittade på detta så ska jag slå dom sönder och samman.
JAG HAR BARN!! Man hittar inte på såna rykten om folk som har BARN! Det kan gå så jävla snett om ryktet skulle hamna hos fel personer så det e fan inte sant.

Felknullade jävla idioter!!! E så jävla arg just nu så hälften vore nog.

I may not have gone where I intended to go, but I think I have ended up where I needed to be.

2 comments:

Jesse-Paloma said...

det är förjävligt.. har du ingen aning om vem det kan vara ?

Ztamizzen said...

Jo, har namnet på EN av dom skyldiga...han ska få veta att han lever kan jag säga.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Bloggerfy