2010-02-26

Osannolikt ... vet inte vad annars jag ska kalla det.

Vet inte vad jag ska säga, saker rullar på utför och jag undrar var det här kommer sluta.
Det e inte så att vi kan göra så mkt åt det heller, allt ligger i andras händer på nåt sätt.

Som ni vet som läser så pajade bilen och allt va kaos ett tag förra veckan. Vi hade visning på lägenheten i Söndags och Måndags och fick två budgivare som jobbade sig upp till 870' och allt kändes så jävla skönt, saker började lösa sig och vi kunde slappna av.
Jag satt hela tisdagen och väntade på att mäklaren skulle höra av sig, han ringde till slut vid 16 och sa att det hade varit kaos hela dagen för att BÅDA budgivarna hade dragit sig ur och köpt andra, billigare, lägenheter...vad ska man säga?
Helt sjukt, han hade aldrig varit med om nåt liknande...
Så nu e vi tillbaka på ruta ett och ska ha visning på Söndag igen.

Igår, klockan 22.10, så dog Emma gammelmormor på sjukhuset, hon hade varit inne på operation och det såg inte så bra ut så vi var väl lite grann förberedda men man hoppas ju ändå. R.I.P Gamo, jag träffade dig bara tre ggr men jag gillade dig, den flörtigaste 90+ jag nånsin träffat. =)

I morse hade Nemi tuppjuck, sprang runt och skällde som fan, hade käkat upp en hel rulle toapapper som låg i hela hallen. Varför? Det kan ju inte va tänder som kliar för det är ju inte nåt tuggmotstånd i toapapper...orkar inte tänka på det nu.

Jag ska skruva fast två lister och måla en tredje i morgon och sen ska jag försöka lista ut varför jag har räkningar på drygt 23 000 ... sen får vi se vad som orkas med. Borde ge oss ut med ungarna och åka pulka eller skridskor eller nåt sånt.
Emma kommer nog vilja åka ut till Orminge och träffa mormor och moster oxå, vilket hon såklart ska göra, så får jag hitta på nåt med ungarna för det e nog ingen bra idé att ta med Simon dit.

Jag tänkte att när allt annat skiter sig så borde vi ju ha tur i spel så jag köpte två trisslotter, det bidde inget så jag får testa nåt annat.

Trött som fan nu, humöret går upp och ner och det e samma sak med hoppet.
Fast nu måste jag anstränga mig som fan och hålla mig åtminstone borta från att bli sur och grinig för Emma är jätteledsen och behöver inte "hantera" mig oxå men fan ta den som försöker sätta sig på mig utanför familjen...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Bloggerfy