2010-01-31

Vingligt

Vet inte riktigt vilket ben jag ska stå på.
Är skittrött, ungarna ligger å vägrar sova, men dom ligger iaf, batteriet i bilen är nästan slut, motorn låter som sju svåra år och är i BEHOV av service hur jag nu ska få råd med det.
Köpte en batteriladdare och en liter olja till den idag. 722 kr fattigare.

Jag har massor med saker att göra och pengarna börjar ta helt slut, måste måla och fixa den gamla lägenheten så jävla fort det bara går så den kan fotas och läggas ut på marknaden. Måste fixa ett handfat och en toalett och helst ett badkar som matchar i färg. Fan att allt ska va blått ... borde bytt ut allt för flera år sen.
Fan att jag ska va så jävla lat, men jag är inte latast i familjen iaf.
Emma har erkänt. ;)

Måste fixa papper till stockholmshem och skriva ut ett andrahandskontrakt som Julia och jag ska skriva under.

Måste jobba lite på testfreaks.se så jag får inte lite extra pengar för det kommer behövas.
Måste prata med Jonas om Halebop-jobbet.
Måste ringa skattemyndigheten om att jag inte ska betala moms, säga upp f-skattesedeln...glömmer nåt. Betala AmEx-räkningen på 5000 kr...har fått tillbaka 3041 från jobbet men jobbigt ändå.

Måste ut med hundarna en gång till idag, dom har varit ute EN gång idag. Vi suger.

Å inte kommer jag få nåt sex heller för Emma är sjuk och har dessutom satt in en stav till i tungan så hon är öm där.

Behöver ledigt, från allt.

I may not have gone where I intended to go, but I think I have ended up where I needed to be.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Bloggerfy