2010-01-14

Önskan...

Önskar att jag hade lite mer ordningssinne i allt, skulle vilja skriva ner alla tankar på ett strukturerat sätt så det blir ordning på skiten i huvet.
Samma sak med alla papper hemma, med koden på jobbet och fan allt.
Stökigt och struligt och till slut kaos.
E så jävla trött i huvet just nu att jag önskar att jag va korkad så jag bara kunde släppa allt å bara glo på tv. Nu ere ju inte så så jag sitter här med pannknack och funderar på allt medans hundarna "bråkar" om dom där jävla benen som dom släpar överallt.

*suck* om jag bara fick lite rätsida på skallen så kanske jag skulle kunna slappna av lite mer, göra som Emma och bara "släppa" saker och ting. Funkar inte så, tråkigt nog...än.

I may not have gone where I intended to go, but I think I have ended up where I needed to be.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Bloggerfy