2010-01-16

Sammanfattning

Har suttit och läst genom förra årets blogginlägg och har funderat.
Förra året va ganska lyckat faktiskt, jag träffade Emma, vi knullade i fyra månader tills hon insåg att jag var bäst och att hon ville bli tillsammans med mig, det hände den 9 Augusti för den som inte orkar vada genom inläggen. ;)

Efter det så har det varit lite så å så med mitt humör och allt som hänt, jag inser att jag inte varit särskilt rättvis mot henne och pressat henne i situationer som jag inte borde gett mig in i ens.

Återblickar kan va bra för framtiden tydligen.
Jag vet att jag blivit bättre på en massa saker och jag förstår om hon varit jävligt irriterad på mig massor med ggr. Men jag har jobbat på en massa saker och faktiskt blivit bättre på att hantera vissa situationer.
Vi bråkar fortfarande alldeles för mkt men med det bagage vi har så lär det bara bli bättre. För vi älskar ju faktiskt varandra.
Hon är min Curly Sue och jag är hennes *fyll i när hon vågar säga nåt som ens liknar gulligt å inte bara säger att ostbågar är gott* ;)

Jag skäms lite över vissa saker jag sagt och gjort men hon triggar mig vid helt fel tillfällen ibland och det vet hon.

Nu hoppas jag att hon ska jobba lite på vissa saker. Vad som händer hemma i soffan är ju endast mellan henne och mig och det är dags att hon inser det. Tycker jag.

Nu ligger hon och sover och jag sitter å lyssnar på Alice in Chains på Spotify och ska snart ut med hundarna en sista gång. Dom ska ha mat oxå.

Det är numera två hundar, Nyx och Nemi (Nemisis), Nyx är svart schäfer (till 75% iaf) och Nemi är vit schäfer (det heter tydligen Vit Herdehund men det är fan schäfer iaf).

Vi har köpt en lägenhet för 1 790 000 kr och jag måste skynda på försäljandet av den andra som bara står och kostar pengar just nu.
Nån som vill ha en jävligt fin två på 59 kvm i Skarpnäck? För 850 000 är den din! :)
Hyran ligger bara på drygt 3 500 kr/mån så det blir under 5 000 kr/mån med lån å allt. Fan billigare än min hyresrätt. ;)

Nu ska jag nog glo på lite porr men först ska jag kolla om sonen sover...

I may not have gone where I intended to go, but I think I have ended up where I needed to be.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Bloggerfy