2009-07-23

5 saker ... hittade på nån annan blogg

Och eftersom han utmanade frivilliga och jag inte skrivit på evigheter så kan jag lika gärna fylla i den:

5 saker i mitt kylskåp:

  1. Tacosås, den får bo där tills den används eller det börjar växa ludd på den.
  2. Mjölk, hittade Skåne Mejeriers tvåliters dunkar och har två. Samt vanlig mjölk eftersom det inte passa fröken Emma om den inte kommer från Arla.
  3. Dijonaisse, skitgott på en skinkmacka.
  4. Margarin/Smör ... whatever, till ovan nämnda macka
  5. Skinka oxå då ... inte mkt till macka annars...

5 saker i min frys:

  1. Bröd, rostbröd...jaja inte nyttigt men det håller längre och går att rosta direkt ur frysen.
  2. Tacobröd ... vet inte om dom lever men dom ligger där.
  3. Köttbullar
  4. Ett paket med skinka ...
  5. Fläskkotletter

5 saker i min handväska:

Ehh...handväska??? Räknas byxfickor som handväska? I så fall har jag:

  1. Småpengar/grus/parkeringsbetalning ...
  2. Tändare
  3. Cigg
  4. Bilnyckel
  5. Hemnyckel

5 saker i min garderob:

Nu använder jag hellre min byrå så garderoben e inte så full som den skulle kunna vara.

  1. Skjortor
  2. Lakan
  3. Typ hälften av Linus kläder
  4. Skräp...kartonger, papper, trasiga leksaker ... osv
  5. Dammråttor

5 saker i mitt badrumsskåp:

Räknas det som står ovanpå oxå?

  1. Tops
  2. After Shave (tänk Ensam Hemma ... :O)
  3. Plåster
  4. Rakblad
  5. Hårgegg, typ Fudge ... nåt

5 personer jag utmanar:

  1. Seezs, så hon får nåt annat att tänka på idag.
  2. Emma, vill se vad hon skriver om sitt badrumsskåp ;)
  3. Nån frivillig?
  4. Nån frivillig?
  5. Nån frivillig?

I may not have gone where I intended to go, but I think I have ended up where I needed to be.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Bloggerfy