2011-10-15

Skummade...

Skummade igenom vissa inlägg det senaste året och det enda jag kan säga är att jag är en mesig, patetisk skit som det bara är att köra över, annars hade det fan hänt nåt på ett och ett halvt år. Varför t ex går jag med på att köpa en lägenhet som kostar nästan 15k i månaden när jag hade räkningar på 23k med en hyra på 5k? Hur jävla dum i huvet är jag egentligen? Hur fruktansvärt jävla idiotkorkat var inte det? En patetisk jävla sopa. Väx upp å skaffa ett par kulor å sluta ta skit från folk som inte ens kan hålla reda på sin egen skit.
Why fight it?

1 comment:

Jesse-Paloma said...

Osmarta saker gör vi alla nångång och jag tror att det är känslan för nytt och fräscht och kanske en nystart som är drivkraften i det hela.

Du är ingen medig patetisk skit som NÅN ska köra över!! Du måste bara visa vart fan skåpet ska stå och sluta ta skit från oavsett vem!

KRAM PÅRE!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Bloggerfy