2010-07-01

Simon

Hela skiten urartade, nu har jag sagt att jag inte tar honom förs Fia har gett mig halva barnbidraget, retroaktivt från April. Får se hur länge dom orkar. Jag har inga större förhoppningar om att dom nånsin kommer ge sig men jag e så jävla less på deras jävla attityd så dom kan fan gå å dö.
Ska försöka ha Simon lite då och då iaf, men han får sova hos Fia. Han har ju inte gjort nåt men jag måste göra nåt för att dom ska fatta att jag inte är deras lilla knähund.

I may not have gone where I intended to go, but I think I have ended up where I needed to be.

2 comments:

Jesse-Paloma said...

Tänk på att aldrig dra in barnen i era problem vännen, det gör bara att dom tar åt sig och tar även på sig skulden för att det är som det är..

Trist att det ska vara såhär mellan föräldrar.. :( (förstår att du tröttnar dock)

Ztamizzen said...

Jag vet men jag vet inte vad jag ska göra...:(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Bloggerfy